معماری www nbpars.ir 09128380245

۹۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بررسی طراحی و معماری ورزشگاه آلیانتس آرنا

تاریخ ایجاد 20/11/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 40 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  1


بخشی از مطلب
آلیانتس آرنا (به آلمانی: Allianz Arena) ورزشگاه فوتبالی در شمال مونیخ، آلمان است. تیم‌های بایرن مونیخ و مونیخ ۱۸۶۰ از ابتدای فصل ۰۶–۲۰۰۵ بازی‌های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کنند. قبل این از سال ۱۹۷۲ ورزشگاه المپیک مونیخ محل برگزاری بازی‌های خانگی این دو تیم بود. آلیانتس آرنا دومین ورزشگاه بزرگ در کشور آلمان پس از ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در دورتموند است. قبلاً مونیخ ۱۸۶۰ ۵۰٪ از سهم این ورزشگاه را در اختیار داشت ولی بایرن مونیخ سهام آن‌ها را در آوریل ۲۰۰۶ به ارزش ۱۱ میلیون یورو خریداری کرد. این به مونیخ ۱۸۶۰ اجازه می‌دهد تا در این ورزشگاه بازی کند ولی این باشگاه صاحب هیچ حقی برای آن نیست.

از سال ۲۰۰۵ ورزشگاه آلیانتس آرنا توانسته عنوانی برجسته در پایتخت باواریایی آلمان یعنی مونیخ را برای خود پیدا کند. اولین بازی در این ورزشگاه بین دو تیم محلی «بایرن مونیخ» و باشگاه فوتبال «مونیخ 1860» در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۰۵ روی داد. از آگوست ۲۰۰۵ به بعد ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان رقابت‌های بوندس لیگا دو تیم یاد شده و همچنین لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۲ اروپا بین دو تیم چلسی و بایرن مونیخ بوده است. برخلاف عمر کوتاهش، این ورزشگاه توانسته میزبان لحظاتی نفس‌گیر باشد. این واقعیت که بلیط‌های بیش از ۱۷۵ بازی فوتبال در این ورزشگاه به سرعت پیش فروش شده‌اند نشان از میزان جاذبه‌ی احساساتی است که نسبت به این ورزشگاه وجود دارد.
واقعیت‌های جالب ورزشگاه آلیانتس آرنا
 
    این ورزشگاه ظرفیت پذیرش ۶۹,۹۰۱ نفر به صورت ایستاده و ۶۶,۰۰۰ صندلی را دارد (شامل صندلی‌های اختصاصی و سطح بیزنس). همچنین ۱۶۵ صندلی مخصوص افراد معلول نیز در طبقه همکف ورزشگاه موجود است.
    چمن ورزشگاه به عرض ۷۲ و طول ۱۱۱ متر سطح زمین را پوشش داده که مساحتی به اندازه ۸,۰۰۰ متر مربع را در برمی‌گیرد.
    نمای بیرونی ورزشگاه ۶۶,۵۰۰ متر مربع مساحت دارد که شامل ۲,۷۶۰ پنل متورم است. ۱,۰۵۶ عدد از این پنل‌ها وظیفه روشنایی را در رنگ‌های سفید، آبی و قرمز به عهده دارند. مساحت کل این پنل‌های روشنایی ۲۵,۵۰۰ متر مربع است.
    سقف این ورزشگاه ۲,۸۷۴ پنل هوایی دارد و مساحت کل آن ۶۴۰۰۰ متر مربع است. این بزرگ‌ترین سقف دنیا است که از ورق ساخته شده و شامل حفاظ‌هایی زیادی است تا در مقابل باران و برف تماشاگران را محافظت کند. همچنین از یک سیستم خود تمیز شونده و تهویه نیز بهره می‌برد.
    ورزشگاه آلیانتس آرنا می‌تواند به رنگ‌های آبی، قرمز و سفید دربیاید. در مواقع خطر، چراغ‌ها می‌توانند در عرض ۲ دقیقه تغییر رنگ بدهند.
    چمن دارای ۵/۰٪ شیب نسبت به مرکز ورزشگاه است چرا که مرکز زمین ورزشگاه مستعد دریافت آب بیشتری نسبت به محیط پیرامونش است.
    ورودی ورزشگاه در کنار یک گردشگاه قرار دارد که ۵۴۳ متر طول و ۱۳۶ متر عرض دارد که با پس زمینه سبز خود به خوبی با محیط یکی شده است. بازدیدکنندگان از ورزشگاه می‌توانند از طریق پارکینگ چند طبقه، ایستگاه اتوبوس و ایستگاه متروی «فروتمنینگ» به راحتی به ورزشگاه دسترسی داشته باشند.
    پارکینگی که در زیر قسمت ورودی ورزشگاه قرار دارد بزرگ‌ترین پارکینگ زیرزمینی اروپا است که ظرفیت ۹,۸۰۰ خودرو را دارد. همچنین فضای ۳۵۰ اتوبوس نیز موجود است که ۲۴۰ دستگاه از آنها در شمال و ۱۱۰ دستگاه در جنوب ورزشگاه جای می‌گیرند.
    ۲ تابلویی که نام ورزشگاه را نشان می‌دهند در شمال و جنوب ورزشگاه قرار دارند. ۱۲ حرفی که روی هر تابلو قرار دارد ۴ متر ارتفاع دارند و از ورق آهن، آلومینیوم و پلاستیک شفاف ساخته شده‌اند. وزن هر حرف بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است. این دو تابلو روی یک سازه فلزی قرار گرفته‌اند که ۳۵ متر ارتفاع و ۴۰ متر طول دارد. بیش از ۱۰۰,۰۰۰ چراغ LED روی هر تابلو نصب شده است و جالب اینکه آنها نسبت به چراغ‌های معمولی تا ۲۰٪ کمتر به انرژی نیاز دارند. رنگ آنها می‌تواند سفید و آبی باشد.
    صندلی‌های ورزشگاه توسط دفتر معماری «هرتزوگ و دمورن» به طور خاص برای ورزشگاه آلیانتس آرنا از نو طراحی شد. این صندلی‌ها دارای طراحی خاص هستند. یکنواختی و هماهنگی یکی از ویژگی‌های خاص این صندلی‌ها است. در حالی که در دیگر ورزشگاه‌ها صندلی‌های استاندارد و مخصوص در طراحی با هم تفاوت دارند سه نوع صندلی ورزشگاه (استاندارد، مخصوص و قسمت ویژه) آلیانتس آرنا همه از لحاظ ظاهر یکسان هستند. پوشش نقره‌ای صندلی‌ها خود یک ظاهر خاص را ایجاد کرده است. این صندلی‌ها از زوایای مختلف بسته به تابش نور، رنگ‌های مختلفی را از خود ساطع می‌کند.
    هر صندلی ورزشگاه قبل از اینکه نصب شود توسط دست علامت‌گذاری شده است. این عمل بسیار ضروری و ظریف بوده چراکه این ورزشگاه برخلاف سایر ورزشگاه‌ها که مستطیلی هستند منحنی است. صندلی‌ها همه یک اندازه هستند اما فاصله بین آنها بسیار متفاوت است.
    فاصله جایگاه تماشاگران با زمین چمن فقط ۶ متر و از پشت دروازه‌ها ۸ متر است.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی طراحی و معماری , ورزشگاه آلیانتس آرنا ,ورزشگاه آلیانتس , آرنا ,پاورپوینت ورزشگاه ,معماری ورزشگاه ,ورزشگاه خارجی ,طرح ورزشگاه ,تحلیل ورزشگاه ,نمونه ورزشگاه ,نمونه موردی ورزشگاه ,نمونه مشابه ورزشگاه ,نقشه ورزشگاه ,پلان ورزشگاه ,تحلیل ,کانسبت ,ایده ,اجرا شده , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری سالن فرهنگی ورزشی یوتیکا
پاورپوینت بررسی معماری زمین ورزشی رالی در کارولینای شمالی
پاورپوینت بررسی معماری زمین بازی هاکی دانشگاه ییل
پاورپوینت بررسی معماری و سازه استادیوم المپیک مونیخ
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ورزشی کلگری در آلبرتا، کانادا
پاورپوینت بررسی طراحی و معماری استادیوم المپیک توکیو
پاورپوینت بررسی طراحی و معماری مجموعه ورزشی مادرید با بتن سفید
پاورپوینت بررسی طرح استادیوم ورزشی مرکزی بلاروس
پاورپوینت بررسی طراحی و معماری استادیوم مرسدس بنز
پاورپوینت بررسی معماری باشگاه بدنسازی R8 دزاشیب
پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی باشگاه تنیس استراسبورگ، فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی جنین جامبو
پاورپوینت بررسی معماری نمونه داخلی و خارجی مجموعه های ورزشی چند منظوره
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان ورزشی آلملو در هلند
پاورپوینت بررسی مجموعه ورزشی چند منظوره شهر مسکو
پاورپوینت بررسی مرکز بازی‌های آبی المپیک ۲۰۱۲ لندن
پاورپوینت بررسی مجموعه ورزشی Giancarlo mazzanti
پاورپوینت بررسی معماری پارک کودکان واقع در بیمارستان کودکان بیت عبدالله کویت
پاورپوینت بررسی معماری پارک آبی
پاورپوینت بررسی معماری،تالار مشاهیر بین‌ المللی کریکت


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
دانلود پاورپوینت کاخ العالم سلطان قابوس در مسقط

تاریخ ایجاد 20/11/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  1


دانلود پاورپوینت کاخ العالم سلطان قابوس در مسقط 
 
بخشی از مطلب
مسقط بعنوان پایتخت فرهنگی عرب و تمیزترین پایتخت عربی اعلام شده است. مسقط دارای معماری اسلامی خیره کننده ای هست و قلعه های قرن 16 ام و موزه های زیبایش نظر گردشگران و توریست های بین المللی را به خودش جلب می کند. کاخ العالم، قصر تشریفاتی «سلطان قابوس» بوده و در قلب محله قدیمی مسقط واقع شده است. این بنا در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و یکی از بهترین نمونه‌های معماری مدرن اسلامی محسوب به شمار می‌رود. اینجا اقامتگاه رسمی سلطان عمان محسوب می‌شود و اغلب برای پذیرایی از مهمانان سرشناس کشور از آن استفاده می‌کنند. دو تن از مهم‌ترین این افراد، ملکه الیزابت از انگلیس و ملکه بئاتریس از هلند بوده‌اند. سلطان ممکن است هر روز یک جا باشد، اما وقتی پرچم کاخ برافراشته می‌شود به معنی حضور وی در کاخ خواهد بود.
کاخ العالم در مرکز یک بلوار پیاده‌رو طولانی قرار گرفته که باغ‌هایی زیبا به همراه ساختمان‌های بزرگ دولتی با دیوارهای مرمری سفید را می‌توان در طول آن تماشا کرد. برای رسیدن به کاخ باید این بلوار دیدنی را پیاده طی کنید. در نمای روبه‌روی کاخ ۴ ستون آبی و طلایی به همراه طاق‌های تزئین شده، کاشی کاری و حکاکی‌ها به چشم می‌خورند. ستون‌های آبی و طلایی این بنا در زیر نور خورشید به خوبی درخشیده و مناظر بی‌بدیل خلیج نیز این زیبایی را تکمیل می‌کنند.
اگر چه بازدیدکنندگان تنها اجازه تماشای کاخ از بیرون دروازه‌ها را دارند اما باز هم بازدید از معماری بیرونی بنا ارزشمند خواهد بود. ساختمان‌ کاخ، باغ‌ها و بناهای دولتی اطراف، مثال‌های خوبی برای سبک عربی معاصر هستند. اگر هنگامی که به کاخ رسیدید به سمت راستتان نگاه کنید، می‌توانید دیوارهای قدیمی شهر و برج‌های مراقبت را در طول تپه ببینید. دژ‌های «الجلالی» و «المیرانی» هر دو یادگارانی از قرن ۱۶ و حمله پرتغالی‌ها به مسقط محسوب می‌شوند. برای تماشای قصر العالم می‌توانید در هر زمانی از سال به محله قدیمی مسقط سر بزنید، اما بهترین زمان روزهای آفتابی و درخشان هستند؛ اگر هم در شب به دیدن بنا آمدید با نورپردازی شگفت انگیزی مواجه می‌شوید.
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت , کاخ العالم سلطان , قابوس در مسقط ,پاورپوینت کاخ العالم ,معماری کاخ العالم ,کاخ العالم خارجی ,طرح کاخ العالم ,تحلیل کاخ العالم ,نمونه کاخ العالم ,نمونه موردی کاخ العالم ,نمونه مشابه کاخ العالم ,نقشه کاخ العالم ,پلان کاخ العالم ,تحلیل ,کانسبت ,ایده ,اجرا شده ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود پاورپوینت بررسی معماری ساختمان پارلمان اتریش در وین
دانلود پاورپوینت بررسی معماری قصر الحمرا در اسپانیا
دانلود معماری کاخ هشت بهشت (تحقیق معماری ایرانی اسلامی),پاورپوینت
دانلود بررسی ارگ بم و فضاهای فرهنگی استان کرمان,پاورپوینت
دانلود بررسی زیگورات چغازنبیل,پاورپوینت
دانلود پاورپوینت, بررسی کاخ گلستان نگین کاخ های تهران
پاورپوینت کاخ گلستان نگین کاخ های تهران


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بررسی خانه اپرای سیدنی (Sydney Opera House)

تاریخ ایجاد 20/11/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 55 اسلاید دارای نقشه و تصاویر کامل   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی خانه اپرای سیدنی (Sydney Opera House) 
 
بخشی از مطلب
یورن اوتزان آرشیتکت و معمار دانمارکی اپرا هاوس شهر سیدنی در سال ۱۹۵۷ به طور غیرمنتظره‌ای برنده طراحی اپرا هاوس شد. نهایتا اپراهاوس در ۲۰ اکتبر ۱۹۷۳ رسما توسط ملکه الیزابت دوم گشایش یافت.خانه اپرای سیدنی (Sydney Opera House) از بناهای مشهور و یکی از مهم‌ترین مراکز هنرهای نمایشی در دنیا، در ایالت «نیو ولز جنوبی» کشور استرالیا، در شهر بندری سیدنی و در نزدیکی پل بندرگاه واقع شده است. زمانی که برای بازدید خودتان را به این محل می‌رسانید، می‌توانید بخش عمده‌ای از زیبایی‌های شهر سیدنی را در یک قاب به تماشا بنشینید. خانه اپرای سیدنی یکی از مشهور‌ترین و خلاقانه‌ترین سازه‌های ساخته شده توسط بشر در سراسر دنیا محسوب می‌شود که در عین حال، یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری کشور استرالیا نیز هست. در این محل همواره می‌توانید انتظار اجرای مشهورترین و برترین آثار هنری را داشته باشید و از بهترین قطعات موسیقی، اپرا و نمایش‌ لذت ببرید. مجموع این عوامل از خانه اپرای سیدنی، میعادگاهی برای عاشقان هنر و معماری به وجود آورده است.
 
خانه اپرا سیدنی در لنگرگاه بسیار زیبای شهر ساخته شده و سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از گوشه و کنار جهان است. گردشگرانی که علاوه بر دیدن این اثر منحصر به فرد معماری، دوست دارند در یکی از برنامه‌های متنوع و دارای کلاس جهانی اجرا شده در این محل شرکت کنند؛ برنامه‌هایی از قبیل اپرا، نمایش باله، اجرای قطعات موسیقی، ارکستر سمفونیک، تئاترهای کمدی، مسابقات هنری و نمایش‌های موزیکال! در این مجموعه یک کافه بسیار منحصر‌ به فرد با نمایی استثنائی به سمت بندرگاه وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید فراموش نشدنی‌ترین غذا یا میان وعده خود را در حال تماشای امواج لرزان و رقص نور روی آب در پس زمینه بندرگاه شهر نوش جان کنید.
 
در این مجموعه تورهای بازدید مختلفی ارائه می‌شود که با استفاده از آن‌ها فرصت دیدن بخش‌هایی خاص از پشت صحنه و دیدار با هنرمندان و مرکز هنرهای نمایشی بسیار شلوغ و پر جنب و جوش این محل را خواهید داشت. برای داشتن تصوری دقیق از اهمیت این مجموعه و نقش خانه اپرای سیدنی در دنیای هنر، کافی است بدانید که به طور سالانه بیش از یک هزار و ششصد نمایش مختلف در سطح جهانی به میزبانی این مجموعه برگزار می‌شود.
 
ساختمان خانه اپرای سیدنی توسط «یورن اوتزون» معمار دانمارکی در سال1957 میلادی طراحی شد و پس از اتمام عملیات ساختمانی مجموعه در تاریخ بیستم اکتبر سال 1973 ملکه الیزابت دوم از آن پرده برداری کرد. یورن اوتزون به جهت طراحی خانه اپرای سیدنی در سال 2003 برنده جایزه معماری «پریتزکر» شد و ساخته‌ی ارزشمند او در 28 ژوئن سال 2007 در لیست بناهای تاریخی سازمان میراث فرهنگی جهانی، یونسکو به ثبت رسید. از سوی دیگر تاریخچه ساخت و طراحی این اثر خاص معماری نیز در نوع خود شنیدنی است که برای دانستن این تاریخ نیز انتخابی بهتر از شرکت در تورهای مجموعه وجود ندارد. این تورهای گردشگری همه روزه در خانه اپرای سیدنی به بازدیدکنندگان ارائه شده و در آن توضیحاتی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی، ژاپنی و کره‌ای در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود. بهترین زمان بازدید از این مجموعه، ماه ژوئن است که طی آن جشنواره پر شکوه و زیبای سیدنی برگزار می‌شود و نمایش‌های نور و رنگ، صحنه‌های نفس‌گیری به وجود می‌آورند.
 
مجموعه خانه اپرای سیدنی دارای 5 سالن تئاتر، 5 سالن تمرین نمایش، 2 سالن اصلی، 4 رستوران، تعداد بسیاری فروشگاه و ...است. در این محل همچنین شما فرصت امتحان کردن یک وعده شام بسیار مجلل و خاص به سبک رستوران بنلونگ (Bennelong) را دارید که در محوطه زیبای خانه اپرا و چشم انداز استثنائی از شهر سیدنی صرف می‌شود. سر آشپز این رستوران یعنی پیتر گیلمور (Peter Gilmore) در سطح جهان به عنوان یک آشپز دارای سبک شناخته شده و این موضوع خود باعث افزایش شهرت و محبوبیت این رستوران شده است.
 
در نظر داشته باشید که صرف غذا در رستوران بنلونگ یک گزینه لوکس و گران‌قیمت محسوب شده و در صورت تمایل می‌توانید از رستوران‌های متعددی که در نزدیکی این محل و در اسکله ساحلی قرار داشته و عمدتاً دارای استانداردهایی بالا هستند، لذت برده و بر اساس سلیقه و بودجه خود، نسبت به سفارش ناهار یا شام اقدام کنید. این محوطه ساحلی از نظر تنوع و سطح رستوران‌های خود در کشور استرالیا بی‌رقیب محسوب می‌شود.
 
در صورت سفر به شهر سیدنی و تماشای خانه اپرای این شهر، به یاد داشته باشید که این مجموعه در نزدیکی باغ سلطنتی بسیار زیبای گیاه شناسی (Royal Botanic Garden) قرار دارد. شما در زمان برنامه‌ریزی برای دیدن این آثار می‌توانید به گونه‌ای عمل کنید که در طول یک روز از باغ گیاه شناسی دیدن کرده و پس از آن به خانه اپرای سیدنی و تماشای آثار هنری و نمایش‌های آن رفته و و در ساعات غروب از منظره زیبای غروب خورشید در اسکله شهر لذت ببرید. و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی خانه ,اپرای سیدنی ,(Sydney Opera House) ,یورن اوتزان آرشیتکت ,معمار دانمارکی ,پاورپوینت خانه اپرای سیدنی ,معماری خانه اپرای سیدنی ,خانه اپرای سیدنی خارجی ,طرح خانه اپرای سیدنی ,تحلیل خانه اپرای سیدنی ,نمونه خانه اپرای سیدنی ,نمونه موردی خانه اپرای سیدنی ,نمونه مشابه خان,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی برج اتمیوم- اَتومیوم بروکسل
پاورپوینت بررسی خانه موسیقی پورتو اثر معماران رم کالاهاس و الن ون لون
پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه هنر دنور
پاورپوینت بررسی تحلیل موزه هنرهای معاصر فیجی در داونپورت ایالات متحده
پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت آلمان
پاورپوینت بررسی موزه گوگنهایم نیویورک
پاورپوینت بررسی تحلیل موزه گوگنهایم نیویورک بهمراه نقشه اتوکد و تری‌دی
پاورپوینت بررسی معماری مرکز هنری وکسنر
پاورپوینت بررسی موزه انسان‌شناسی کنفلوس Conflueuces لیون- فرانسه
پاورپوینت بررسی مرکز مهارت آموزی و کارآفرینی زنان اثر شارون دیویس
پاورپوینت بررسی طراحی کافه تریا آنورا در آفریقای جنوبی
پاورپوینت بررسی و تحلیل فرهنگسرای پلاسن نروژ
پاورپوینت بررسی معماری سالن همایش استیو جابز شرکت اپل
پاورپوینت بررسی موزه ی هولوکاست شهر دالاس
پاورپوینت بررسی معماری و طراحی موزه ی علم و هوانوردی
پاورپوینت بررسی طراحی سالن تئاتر بسپوک -Bespoke Theatre
پاورپوینت بررسی مرکز فرهنگی و هنری وینان
پاورپوینت بررسی نمونه موردی نه موزه و فرهنگسرای ایرانی و خارجی
پاورپوینت بررسی طراحی داخلی فروشگاه مد و لباس مجموعه مالا Tavares Duayer Arquitetura
پاورپوینت بررسی و تحلیل فرهنگسرای گهوا


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بررسی مدرسه اسلامی بن یوسف در شهر مراکش

تاریخ ایجاد 20/11/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 24 اسلاید بهمراه پلانها و تصاویر   قیمت: 5500 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی مدرسه اسلامی بن یوسف در شهر مراکش 
 
بخشی از مطلب
 
علی بن یوسف مدرسا نام علی بن یوسف، حاکم واتساید است که در اواسط قرن پانزدهم، در حاکمیت مارینید ها حکمرانی می کرد. با این حال، مدرسه ای که امروز وجود دارد، توسط خود یونس یواسف یا حتی در طول عمر خود ساخته نشده است. در عوض، ساختمان بیش از صد سال پس از مرگ یونس یوسف توسط سعدی سلطان سیدی عبدالله الغلب (رجب 1557-1574 / 964-981 ه. ق.) ساخته شد. مدرسه جدید در همان مکان به عنوان یک مدرسه ماراتنی پیشین که احتمالا به وسیله 'علی بن یوسف' تعیین شده است، ساخته شده است. بنابراین مدرسه سعدی نام خود را از موسسه ای که برای جایگزینی ساخته شده است، می گیرد. 'Ali bin Yusuf madrasa' یکی از معدود مدارس مراکش است که پس از سقوط مرینیت ها در سال 1465/869 AH ساخته شده است، زیرا این سلسله تقریبا تمام مدرسان برجسته معماری قابل توجهی را در منطقه ساخته است.
مدرسه بن یوسف حدود ۵۰۰ سال پیش در شهر مراکش ساخته شد. زمانی که از در جلویی وارد بنا می‌شوید، هوای خنک و تازه، آرامش جسمانی و نوعی آسودگی روحی را برایتان به ارمغان می‌آورد. بر روی کتیبه ورودی نوشته شده «ای کسی که از در من وارد می‌شوی، به امید آنکه از بالاترین انتظاراتت نیز فراتر بروی.» این می‌تواند پیامی برای گردشگرانی باشد که به اینجا آمده‌اند. اگر این‌طور باشد باید گفت که جمله مناسبی است چون اگر در جستجوی تکه‌ای اصیل از مراکش باشید قطعاً در اینجا برای شما چیزی ارزشمند پنهان خواهد بود. البته در حقیقت این پیام خطاب به دانش‌آموزانی نوشته شده که زمان خود را در این مدرسه دینی سپری می‌کردند.
مدرسه بن یوسف زمانی بزرگ‌ترین مدرسه اسلامی شمال آفریقا بوده و در زمان اوج خود بیش از ۹۰۰ دانش‌آموز داشت. این دانش‌آموزان همگی در اینجا زندگی می‌کردند و شاید امروزه تصور اینکه چطور همه آن‌ها در اینجا جا می‌شدند کمی سخت باشد. خوابگاه‌های بسیار کوچکی دور حیاط مرکزی برای این منظور تعبیه شده‌ بودند. برخی عناصر به کار رفته در معماری و تزئینات این بنا، بسیار به کاخ الحمرا در گرانادا شباهت داشته و این امر از حضور هنرمندان اندلسی در پروژه ساخت این مدرسه حکایت می‌کند.
 
در پشت حیاط مرکزی، نمازخانه بزرگی وجود دارد که با عناصری پیچیده تزئین شده است. در فضای داخلی مخروط‌های کاج و نقش‌هایی از نخل دور محراب بسیار به چشم خورده و فضایی سه بعدی را القا می‌کنند.
در زمان‌های گذشته زندگی در این مدرسه قطعاً تجربه‌ای تاریک و جدا از جامعه بوده است. نقشه مدرسه به طوری طراحی شده که به سرعت خاطرات افراد از دنیای بیرون را پاک می‌کند. ساختمان در طبقات پایینی هیچ نمایی از بیرون نداشته و راهروهای بین اتاق‌ها به عابران فشار می‌آورند. در اکثر اتاق‌های مطالعه هیچ نور طبیعی وجود نداشته و شاگردان دور تا دور دیوار اتاق می‌نشستند و معلم در انتها قرار می‌گرفت. هر چند در طبقات بالایی به خاطر استفاده هوشمندانه از نور خورشید و پنجره‌های داخلی، فضا روشن‌تر است. معلمین در این طبقات زندگی می‌کردند. از بالای این طبقه می‌توان به پایین و حیاط مرکزی بنا نگاه کرد که در واقع زیباترین بخش مدرسه بن یوسف به حساب می‌آید.
 
حیاط مرکزی، نمونه پیچیده و رنگارنگی از هنر اسلامی سده‌های گذشته است. به جای آنکه تصویر خاصی به نمایش گذاشته شود، کاشی‌های کوچک در کنار هم الگوهای سرزنده و زیبایی را ایجاد می‌کنند. گچ کاری و حکاکی‌های روی دیوار، خوشنویسی عربی را به تصویر کشیده و خود الگوهای پیچیده‌ای را می‌سازند. ستون‌ها، در‌هایی با اندازه‌های گوناگون و استخر مرکزی همگی در هماهنگی خاصی هستند. مکتب بن یوسف تا سال ۱۹۶۰ برای آموزش استفاده می‌شد، ولی امروزه تنها به عنوان یک محوطه تاریخی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاملاً واضح خواهد بود که تغییر و توسعه اندکی از زمان ساخت روی بنا صورت گرفته است؛ اگر چه این مدرسه جزو برترین محوطه‌های تاریخی و دیدنی مراکش به شمار نمی‌رود اما دیدن آن بسیار ارزشمند بوده و تجربه بی‌نظیری را رقم می‌زند.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی مدرسه اسلامی , بن یوسف در شهر مراکش ,علی بن یوسف مدرسا ,پاورپوینت مدرسه اسلامی بن یوسف ,معماری مدرسه اسلامی بن یوسف ,مدرسه اسلامی بن یوسف خارجی ,طرح مدرسه اسلامی بن یوسف ,تحلیل مدرسه اسلامی بن یوسف ,نمونه مدرسه اسلامی بن یوسف ,نمونه موردی مدرسه اسلامی بن یوسف ,نمونه مشابه مدرسه ا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری دبیرستان ایرانشهر
دانلود مدارس علوم دینی و بررسی دو مدرسه جدید و قدیم جده بزرگ اصفهان,پاورپوینت
بررسی مدرسه خان شیراز - معماری اسلامی,
دانلود نقشه های،اتوکد،مجموعه گنجعلی خان،کرمان،همراه با،پاورپوینت،معرفی حمام گنجعلی خان
پاورپوینت تحلیل و بررسی مدرسه دارالفنون تهران به همراه پلانها و تصاویر
دانلود پاورپوینت مرجع کامل شناخت بررسی معماری مدارس تاریخی ایران
پاورپوینت بررسی مدرسه امام خمینی کاشان بهمراه پلانها و تصاویر


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بررسی موزه پرگامون در برلین آلمان

تاریخ ایجاد 20/11/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 38 اسلاید   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی موزه پرگامون در موزه برلین آلمان
 
بخشی از مطلب
یکی از غنی‌ترین موزههای جهان است که در شهر برلین، پایتخت کشور آلمان واقع شده است. موزه پرگامون بخشی از جزیره موزه‌ها است.موزه پرگامون توسط «آلفرد مسل» (Alfred Messel) و بعد از وی «لودویگ هافمن» و به عنوان مکملی برای موزه «کایزر ویلهلم» طراحی شد. هر ساله بیش از یک میلیون نفر از سراسر جهان از این موزه دیدن می‌کنند. در موزه پرگامون مجموعه‌های نفیسی از آثار هنری مربوط به دوره یونان باستان تا منطقه جنوب غربی و مرکز آسیای میانه، آثاری از عصر هلنیسم، مصر باستان، آسوریان، بابل و ایران باستان نگهداری می‌شوداین موزه برای نگهداری دست سازه‌های گردآوری شده از کاوش‌های آلمانی در سرتاسر جهان کوچک بود؛ پس ایده ساخت یک موزه جدید در حوالی سال ۱۹۰۷ شکل گرفت و تکمیل آن حدود ۲۰ سال (۱۹۱۰ تا ۱۹۳۰) به طول انجامید. این ساختمان متشکل از سه جناح حول یک حیاط بود که رو به «کوپفرگاربرن» (Kupfergraben) باز می‌شد. افتتاح موزه پرگامون همزمان با یکی از پرآشوب‌ترین دوران کشور آلمان بود و بارها در طی بمباران برلین در جنگ جهانی دوم آسیب‌های جدی دید. خوشبختانه قسمت اعظم آثار برای امنیت بیشتر در جایی دیگر نگهداری می‌شدند و برای تعدادی از آثار بزرگ نیز دیواری محافظ تعبیه شده بود. در سال ۱۹۵۴ بخشی از مجموعه اصلی به روسیه منتقل گردید و هنوز هم در موزه آرمیتاژ و موزه پوشکین نگهداری می‌شود. بسیاری از این اقلام در اواخر دهه ۱۹۵۰ بازگردانده شدند اما به خاطر قوانین غرامت روسیه، برخی از آن‌ها هنوز هم در این دو موزه هستند.
در سال ۲۰۱۲ یک پروژه نوسازی بزرگ آغاز شد که موزه را هر چه بیشتر با موزه‌های دیگر جزیره هماهنگ می‌کند. این پروژه یک جناح چهارم نیز به مجموعه اضافه خواهد کرد که محل نگهداری اقلامی از معماری مصر خواهد بود. انتظار می‌رود این پروژه در سال ۲۰۲۵ به پایان برسد. موزه پرگامون مجموعه‌ای تحسین برانگیز از اشیایی دارد که توسط باستان‌شناسان آلمانی در قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ از مصر، خاورمیانه، یونان و رم کشف شدند. پشتوانه موزه توسط قطعاتی از معماری باستانی شکل گرفته که بازدیدکنندگان حرفه‌ای موزه را نیز حیرت زده می‌کنند.
شاهکار اصلی موزه، مذبح پرگامون متعلق به سال ۱۸۰ قبل از میلاد است. این مذبح به خاطر اندازه بزرگش به تنهایی یک اتاق را اشغال می‌کند. مذبح نامبرده در پرگامون آسیای صغیر به عنوان قربانگاهی برای زئوس ساخته شد. سازه مذکور در سال ۱۸۷۶ توسط باستان‌ شناسی به نام «کارل اومان» (Carl Humann) کشف و در سال ۱۹۰۳ به برلین منتقل گردید. این مذبح عظیم مرمری، در آکروپولیس یک شهر باستانی یونانی به نام پرگامون (ترکیه امروزی) قرار داشت.
 
سازه بزرگ پرگامون، توسط یک کتیبه ۱۱۳ متری عظیم با تصویری از جنگ خدایان و غول‌ها تزئین شده است. این کتیبه مرمری در گذشته نقاشی و طلاکاری شده بود و امروزه یکی از بهترین نمونه‌های مجسمه‌سازی هلنی به حساب می‌آید و بخش‌هایی از آن بازسازی شده و در تالار اصلی موزه قابل رویت هستند. پلکانی که شما را به سمت راهروی ستون‌دار می‌برد با کتیبه‌ای دیگر از رویدادهای زندگی «تلفوس» (Telephos)، بنیان‌گذار افسانه‌ای پرگامون تزئین شده است.
یک یادمان بزرگ دیگر موزه پرگامون، دروازه رومی شگفت‌ انگیزی است که به سمت بازار مایلیت در آسیای صغیر باز می‌شد. این دروازه در سده دوم میلادی و به سبک سر در ورودی تئاتر با سه طاق قوسی ساخته شده است. عرض دروازه ۲۹ متر و ارتفاع آن ۱۷ متر بوده و در قرون وسطی به علت وقوع یک زلزله بخش‌هایی از آن آسیب دیده بود. در قرن ۱۹ قطعات آن توسط باستان شناسان آلمانی در کنار هم قرار داده شد. دو مجسمه جلوی دروازه، ژنرالی رومی را به همراه دو بربر اسیر شده در زیر پایش و پیکر یک قهرمان برهنه را به نمایش می‌گذارند.
یکی دیگر از معماری‌های خارق‌العاده به نمایش در‌آمده در پرگامون، دروازه ایشتر و خیابان بابِل است که تحت فرمان «نبوکَد نصر دوم» در قرن ۶ قبل از میلاد ساخته شده‌اند. این دروازه زیبا با کاشی‌های لعابی آبی رنگ و نقش‌ برجسته‌هایی از حیوانات تزئین شده است. خیابان مذکور ۲۵۰ متر طول داشته و آن هم با کاشی‌های لعابی و طرح حیواناتی که خدایان بابلی را به تصویر می‌کشند بسیار خودنمایی می‌کند. اکثر کاشی‌ها و نقش برجسته‌ها نسخه اصلی هستند. دروازه‌ای که در انتهای این خیابان قرار دارد، مورد بازسازی واقع شده و بازدیدکننده را به سمت ورودی معبد خدای بابلی، مَردوک، خدای حامی شهر بابل هدایت می‌کند.
جناح چهارم موزه پرگامون در آینده محل نگهداری معماری مصری مانند دروازه «کلبشا» (Kalabsha) و حیاط معبد «ساهوره» (Sahu-Rê) خواهد بود. دروازه کلبشا یک دروازه باستانی از معبدی به همین نام بوده که حدود سال ۳۰ قبل از میلاد در زمان حکومت امپراتور اوگوستوس روم ساخته شده است. در دهه ۱۹۶۰ ساخت یک سد باعث تهدید آب گرفتگی معبد شد، اما به کمک دولت آلمان آن را به قطعاتی تقسیم کرده و جای آن را تغییر دادند. دولت مصر برای تشکر و قدردانی دروازه قدیمی را به آلمان هدیه کرد. ستون‌های عظیم حیاط معبد پادشاه ساهوره نیز در حوالی ۲۴۰۰ قبل از میلاد ساخته شده‌اند.
مجموعه‌ها و آثار جمع‌آوری شده در موزه پرگامون، یکی از غنی‌ترین‌ها در جهان می‌باشد. برخی از ارزشمندترین آثار تاریخی متعلق به موزه پرگامون عبارتند از:
آثار شاخص     توضیحات
محراب پرگامون     Pergamonmuseum 05.JPG     محراب عظیم پرگامون در سده دوم پیش از میلاد ساخته شد. موزائیک‌کاری بزرگ روی نمای این ساختمان (به طول ۹۱ متر و ارتفاع ۲۰۴ متر) صحنه نبرد وحشتناکی بین دوازده ایزد المپ‌نشین و هیولاهای کُهن را نشان می‌دهد که قدرت خدایان را به چالش می‌کشند. در این صحنه‌های پر هیاهو بیش از صد شکل و شمایل بزرگتر از قامت انسان با یک‌دیگر درآویخته‌اند.[۳]
دروازه ایشتار     Ishtar Gate at Berlin Museum.jpg     دروازهٔ ورودی به شهر بابل در نزدیک رودخانه فرات در کشور عراق محسوب می‌شد،[۴] در سال ۶۰۵ تا ۵۶۲ پیش از میلاد ساخته شده است. در سال ۱۹۲۷ میلادی، این بنا با توافق دولت وقت عثمانی با کشتی به بندر هامبورگ ارسال گردید. سپس در برلین در موزه پرگامون، بخش‌های مختلف این دروازه، از صدها قطعه شکسته دوباره بازسازی شد.
دروازه بازار ملط     Pergamonmuseum 04.JPG    
اتاق حلب     Pergamonmuseum 03.JPG     اتاقی مملو از نمادهای هنر اسلامی متعلق به سال ۱۶۰۰ میلادی که محل پذیرایی یک تاجر مسیحی اهل شهر حلب از میهمانان‌اش در دوران حکومت امپراتوری عثمانی بر سوریه بوده است.[۵]
تندیس‌های رومی     Pergamonmuseum 01.JPG    
مجموعهٔ اسلامی     Mshatta facade.jpg     مجموعهٔ هنرهای اسلامی موزه پرگامون، آثار ارزشمند مربوط به جهان اسلام را از سده ۸ میلادی تا سده ۱۹ میلادی در خود جای داده‌است. بخش هنرهای اسلامی موزه پرگامون ابتدا در سال ۱۹۰۴ میلادی راه‌اندازی شد. از جمله اولین آثار این بخش، نمای قصر المشتی (بخشی از باقی‌مانده‌های کاخ زمستانی ولید پسر یزید در اردن) بود که توسط سلطان عثمانی به قیصر آلمان هدیه شد. از دیگر آثار اهدایی به بخش هنرهای اسلامی موزه پرگامون، می‌توان به قالی‌های نفیس ایرانی، از مجموعه خصوصی ویلهلم فن بود اشاره کرد.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی , موزه پرگامون در ,موزه برلین آلمان ,پاورپوینت موزه ,معماری موزه ,موزه خارجی ,طرح موزه ,تحلیل موزه ,نمونه موزه ,نمونه موردی موزه ,نمونه مشابه موزه ,نقشه موزه ,پلان موزه ,تحلیل ,کانسبت ,ایده ,اجرا شده ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی خانه موسیقی پورتو اثر معماران رم کالاهاس و الن ون لون
پاورپوینت بررسی موزه ملی یادبود حادثه 11 سپتامبر
پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه دیانگ سانفرانسیسکو
پاورپوینت بررسی و تحلیل فرهنگسرای خاوران
پاورپوینت بررسی تحلیل فرهنگسرا نیاوران اثر کامران دیبا
پاورپوینت بررسی تحلیل موزه هنرهای معاصر فیجی در داونپورت ایالات متحده
پاورپوینت بررسی تحلیل موزه هنر سامسونگ لیوم -شاهکار سه معمار بزرگ
پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت آلمان
پاورپوینت بررسی تحلیل موزه گوگنهایم نیویورک بهمراه نقشه اتوکد و تری‌دی
پاورپوینت بررسی مرکز هنرهای نمایشی تایوان
پاورپوینت بررسی نمایشگاه هوندا در تایلند
پاورپوینت بررسی و تحلیل فرهنگسرای گهوا
پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه مرسدس بنز اشتوتگارت آلمان
پاورپوینت بررسی ساختمان پارک اپل
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای دستی سوئد ، اثر گروه معماری الیندس
پاورپوینت بررسی شهر فرهنگی گالیسیا اثر پیتر آیزنمن -Galicia
پاورپوینت بررسی موزه سرخ اثر دیوید اَجی -David Adjaye's
دانلود آنالیز نمونه موردی موزه ( موزه یهود برلین ) ,پاورپوینت
تحلیل ,فرهنگسرا خاوران(جوان) - پاورپوینت
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ هلوکاست


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
دانلود , تری دی داخلی اسکچاپ فضای نشیمن, skp

تاریخ ایجاد 01/07/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 1292 kb  تعدادمشاهده  11


دانلود تری دی داخلی اسکچاپ فضای نشیمن

توضیحات:
دانلود تری دی داخلی اسکچاپ فضای نشیمن

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,تری دی , داخلی , اسکچاپ , فضای , نشیمن, , skp,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری اداری در برج, skp
دانلود , مدل Sketchup کابینت جزیره ایی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی لاندری, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی مبلمان راحتی قرمز رنگ, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه ویلایی مدرن5, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ویلای مینیمال1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ برجک نگهبانی 20 متر ارتفاع, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی ایستگاه مترو و تراموا , skp
دانلود , مدل Sketchup 30 متر مربع؛ 1 خوابه؛ واحد آپارتمان, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه روستایی, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه مسکونی بازسازی, skp
دانلود , مدل تری دی اسکچاپ Sketchup فرودگاه مدرن , skp
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری برای معمار جوان., skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح خانه 67 متری حیاط دار, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه مسکونی مدرن 1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ساختمان اداری مدرن1, skp
دانلود , پروژه اتوکد طراحی خانه 3 اتاق خواب - 2 طبقه, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح پرگولای چوبی محوطه , skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح قفسه میوه و اجناس, skp


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
دانلود , تری دی اسکچاپ برج امپایر استیت, skp

تاریخ ایجاد 28/06/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 6868 kb  تعدادمشاهده  15


دانلود تری دی اسکچاپ برج امپایر استیت

توضیحات:
دانلود تری دی اسکچاپ برج امپایر استیت - Empire state building -ساختمان امپایر استیت (به انگلیسی: The Empire State Building) یک بُرج ۱۰۲ طبقه تجاری است که در محله منهتن در شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. ساختمان امپایر استیت در طول سال‌ها به یکی از «نمادهای کلان‌شهر نیویورک» تبدیل شده است. برج امپایر استیت از سال ۱۹۳۱ تا سال ۱۹۷۲ و تا پیش از ساخته شدن مرکز تجارت جهانی، بلندترین آسمان‌خراش در جهان محسوب می‌شد.

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , تری دی ,اسکچاپ برج , امپایر , استیت, , skp,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری اداری در برج, skp
دانلود , مدل Sketchup کابینت جزیره ایی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی لاندری, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی مبلمان راحتی قرمز رنگ, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه ویلایی مدرن5, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ویلای مینیمال1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ برجک نگهبانی 20 متر ارتفاع, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی ایستگاه مترو و تراموا , skp
دانلود , مدل Sketchup 30 متر مربع؛ 1 خوابه؛ واحد آپارتمان, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه روستایی, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه مسکونی بازسازی, skp
دانلود , مدل تری دی اسکچاپ Sketchup فرودگاه مدرن , skp
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری برای معمار جوان., skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح خانه 67 متری حیاط دار, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه مسکونی مدرن 1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ساختمان اداری مدرن1, skp
دانلود , پروژه اتوکد طراحی خانه 3 اتاق خواب - 2 طبقه, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح پرگولای چوبی محوطه , skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح قفسه میوه و اجناس, skp


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
دانلود ,تری دی اسکچاپ آسمان خراش ها در هنگ کنگ؛, skp

تاریخ ایجاد 28/06/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 234 kb  تعدادمشاهده  9


دانلود تری دی اسکچاپ آسمان خراش ها در هنگ کنگ؛

توضیحات:
دانلود تری دی اسکچاپ آسمان خراش ها بانک هنگ کنگ؛Bank of china 3d One of the most famous skyscrapers in Hon Kong; designed by IM Pei

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , ,تری دی ,اسکچاپ , آسمان خراش ها ,در هنگ کنگ؛, , skp,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری اداری در برج, skp
دانلود , مدل Sketchup کابینت جزیره ایی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی لاندری, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی مبلمان راحتی قرمز رنگ, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه ویلایی مدرن5, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ویلای مینیمال1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ برجک نگهبانی 20 متر ارتفاع, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی ایستگاه مترو و تراموا , skp
دانلود , مدل Sketchup 30 متر مربع؛ 1 خوابه؛ واحد آپارتمان, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه روستایی, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه مسکونی بازسازی, skp
دانلود , مدل تری دی اسکچاپ Sketchup فرودگاه مدرن , skp
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری برای معمار جوان., skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح خانه 67 متری حیاط دار, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه مسکونی مدرن 1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ساختمان اداری مدرن1, skp
دانلود , پروژه اتوکد طراحی خانه 3 اتاق خواب - 2 طبقه, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح پرگولای چوبی محوطه , skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح قفسه میوه و اجناس, skp


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
دانلود , تری دی اسکچاپ موزه هنر سائو پائولو, skp

تاریخ ایجاد 28/06/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2000 تومان   حجم فایل: 473 kb  تعدادمشاهده  10


دانلود تری دی اسکچاپ موزه هنر سائو پائولو

توضیحات:
دانلود تری دی اسکچاپ موزه هنر سائو پائولو - سه بعدی موزه هنر سائو پائولو -Art museum of sao paulo

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , , تری دی , اسکچاپ , موزه هنر , سائو پائولو, ,skp,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری اداری در برج, skp
دانلود , مدل Sketchup کابینت جزیره ایی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی لاندری, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی مبلمان راحتی قرمز رنگ, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه ویلایی مدرن5, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ویلای مینیمال1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ برجک نگهبانی 20 متر ارتفاع, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی ایستگاه مترو و تراموا , skp
دانلود , مدل Sketchup 30 متر مربع؛ 1 خوابه؛ واحد آپارتمان, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه روستایی, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه مسکونی بازسازی, skp
دانلود , مدل تری دی اسکچاپ Sketchup فرودگاه مدرن , skp
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری برای معمار جوان., skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح خانه 67 متری حیاط دار, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه مسکونی مدرن 1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ساختمان اداری مدرن1, skp
دانلود , پروژه اتوکد طراحی خانه 3 اتاق خواب - 2 طبقه, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح پرگولای چوبی محوطه , skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح قفسه میوه و اجناس, skp


  • safaii safaii
  • ۰
  • ۰
دانلود ,تری دی اسکچاپ برج صنوبر فرانک گهری, skp

تاریخ ایجاد 28/06/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 2627 kb  تعدادمشاهده  3


دانلود تری دی اسکچاپ برج صنوبر فرانک گهری

توضیحات:
دانلود تری دی اسکچاپ برج خیابان 8 صنوبر فرانک گهری - 8 spruce street building

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , ,تری دی ,اسکچاپ برج ,صنوبر فرانک گهری , skp,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری اداری در برج, skp
دانلود , مدل Sketchup کابینت جزیره ایی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی آشپزخانه, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی لاندری, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی مبلمان راحتی قرمز رنگ, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه ویلایی مدرن5, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ویلای مینیمال1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ برجک نگهبانی 20 متر ارتفاع, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی ایستگاه مترو و تراموا , skp
دانلود , مدل Sketchup 30 متر مربع؛ 1 خوابه؛ واحد آپارتمان, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه روستایی, skp
دانلود , مدل Sketchup تری دی خانه مسکونی بازسازی, skp
دانلود , مدل تری دی اسکچاپ Sketchup فرودگاه مدرن , skp
دانلود , مدل Sketchup اتاق با فضای کاری برای معمار جوان., skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح خانه 67 متری حیاط دار, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ خانه مسکونی مدرن 1, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح ساختمان اداری مدرن1, skp
دانلود , پروژه اتوکد طراحی خانه 3 اتاق خواب - 2 طبقه, skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح پرگولای چوبی محوطه , skp
دانلود , پروژه تری دی اسکچاپ طرح قفسه میوه و اجناس, skp


  • safaii safaii