معماری www nbpars.ir 09128380245

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بررسی معماری رستوران Barangaroo در استرالیا توسط کالینز و ترنر

تاریخ ایجاد 21/08/1397 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 8800 تومان     تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی معماری رستوران Barangaroo در استرالیا توسط کالینز و ترنر


طرح رستوران Barangaroo که توسط شرکت معماری استرالیا، کالینز و ترنر طراحی شده است، نتیجۀ رقابت طراحی معماران برجسته ای است که توسط شرکت ساختمانی چند ملیتی، شرکت مالکیت و زیرساخت، Lendlease و اداره تحویل Barangaroo تأسیس و راه اندازی شده است. طراحی برجسته یک نماد زیبا از آشپزی با پوشش و شکل انحصاری ساختمان را بمانند مجسمه نمایان کرده است، در حالی که به طور موثر پنهان کردن حلقه مستمر از گیاهان (both reduced and decorative) و terraces و بالکن های ایجاد نموده است
شرح پروژه
رستوران Barangaroo در گوشه جنوب غربی بلوار Barangaroo South، که توسط معماران سرتاسری Rogers Stirk Harbor و Partners طراحی شده است، در طراحی لند اسکیپ و طراحی داخلی نیز انجام شده است.

در داخل Barangaroo South، ساختمان در یک محل محوری قرار گرفته است و در هنگام عبور از میدانهای پیاده از Wharf King Stork، Wharf Cockle Bay و Harbinger Darling تا جنوب فدرال، ورودی به محوطه Barangaroo را نشان می دهد.
نتیجه یک مسابقه طراحی برتر، کالینز و ترنر ساختمان مجسمه سازی را به عنوان یک رستوران مستقل طراحی کرده اند تا با نیازهای پیش بینی شده یک رستوران بزرگ بین المللی طراحی شده باشد که بعدها به عنوان متیا مورن آشپز Aria و Chiswick از گروه Solotel Hospitality Group تأسیس شد.

این بنا دارای بیش از سه سطح است، این ساختمان فضاهای متنوعی برای غذا های معمولی و ناهار خوری را با غذا های محلی و فوری و بیرونی در سطح تفرجگاه عابر پیاده، تراس های برجسته و تراس فضایی چشمگیر ارائه می دهد.

پس از یک روند دقیق تجزیه و تحلیل و تدارکات، با Lend Lease، مجموعه ای از گزینه های طراحی برای ساخت و ساز و ماتریال مورد بررسی قرار گرفت.

طراحی این مجموعه ای از فضاهای زیبا و انعطاف پذیر رستوران را که در باغ و کاشانه و در میان باغ و گیاهان وجود دارد و گل ها، گیاهان، سبزیجات و میوه ها را می توان در رستوران استفاده کرد. کاشت گیاهان در هر سطح از ساختار در قالب تخت اطراف باغ قرار دارد.

شکل آلی آرام از ساختمان در dowell های خطی از چوب های چسبیده به منظور ایجاد یک نماد آشکار قابل توجه است، که مخالف ساختمان های تجاری با همسایگان تجاری است.

رستوران در دسامبر 2017 افتتاح شد و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی , معماری رستوران Barangaroo ,استرالیا توسط کالینز و ترنر ,نمونه موردی رستوران ,نمونه مشابه رستوران ,معماری رستوران ,طرح رستوران ,طرح رستوران Barangaroo ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طراحی داخلی و معماری رستوران به سبک ژاپنی


  • ۹۷/۰۸/۲۲
  • safaii safaii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی